Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wielokąty w OBJ i ESO
Autor Wiadomość
Ra_ Offline
Budowniczy
*

Liczba postów: 91
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 7
Post: #1
Wielokąty w OBJ i ESO
1. Czy w OBJ do konwersji na ESO można użyć wielokątów (w tym wklęsłych) i czy w takim przypadku zostaną prawidłowo przetworzone i podzielone odpowiednio na trójkąty? Czy może lepiej dzielić to na trójkąty we własnym zakresie?
2. Zapewne powtarzanie pierwszego punktu na końcu wielokąta nie będzie miało sensu?
3. Czy jeśli nie dorzucę normalnych, to się policzą?

Rainsted — najnowsze informacje
Własna masarnia — projekt technologiczny masarni
12-12-2018 19:45
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Edward Offline
Administrator
*******

Liczba postów: 507
Dołączył: Jan 1970
Reputacja: 21
Post: #2
RE: Wielokąty w OBJ i ESO
ad 1. Niestety konwerter nie dzieli sam na trójkąty, trzeba przed zapisem dokonać triangulacji, np. zaimportować .obj do Blendera i wyeksportować ponownie z włączoną opcją "Triangulate" (co do Blendera starsze wersje (do 2.49) miały lepszy import/eksport .obj).

>Czy może lepiej dzielić to na trójkąty we własnym zakresie?

Dokładnie tak.

3. Czy jeśli nie dorzucę normalnych, to się policzą?

Chyba tak.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-12-2018 21:23 przez Edward.)
13-12-2018 21:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Ra_ Offline
Budowniczy
*

Liczba postów: 91
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 7
Post: #3
RE: Wielokąty w OBJ i ESO
Czyli jednak trzeba rozbić na drobne. A już myślałem, że coś przyoszczędzę... Ujemne indeksy chociaż obsługuje?

Rainsted — najnowsze informacje
Własna masarnia — projekt technologiczny masarni
14-12-2018 03:57
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Edward Offline
Administrator
*******

Liczba postów: 507
Dołączył: Jan 1970
Reputacja: 21
Post: #4
RE: Wielokąty w OBJ i ESO
Tak.
14-12-2018 07:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 




Advanced Tram Simulator | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS