Ankieta: Co potrafisz robić w ATS?
Nic nie potrafię poza jeżdżeniem.
Potrafię ustawić tramwaj jakim chcę jechać.
Potrafię edytować i tworzyć nowe tekstury.
Potrafię edytować i tworzyć nowe dźwięki.
Potrafię edytować i tworzyć nowe obiekty.
Potrafię tworzyć dodatki dla siebie lub kliku wybranych osób
Potrafię zrobić np. nowy tramwaj i udostępnić go.
Potrafię tworzyć scenerie i trasy.
Nie mam sprzętu do tworzenia dodatków.
Nie mam czasu lub mam lenia na tworzenie dodatków.
[Wyniki ankiety]
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 4 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ankieta
Autor Wiadomość
kafar Offline
Kasownik KRG-4
*

Liczba postów: 327
Dołączył: Jan 2014
Reputacja: 9
Post: #21
RE: Ankieta
Co znaczy że są opisane tak samo? Plik tekstowy w katalogu Trams ma taką samą nazwę?

[Obrazek: Admini_na_wycieczce.jpg]
18-03-2016 16:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
elot360 Offline
Użytkownik chory na głowę
*

Liczba postów: 188
Dołączył: Feb 2015
Reputacja: 5
Post: #22
RE: Ankieta
Nie nie, chodzi o to że tekstury jednego i drugiego miał taką samą nazwę i uniemożliwiało to dania tych maszyn do jednego ATSa. A każda zmiana nazwy jakiejś tekstury psuła wszystko bo dany tramwaj nie czytał wtedy jakiejś tekstury.
19-03-2016 01:57
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
kafar Offline
Kasownik KRG-4
*

Liczba postów: 327
Dołączył: Jan 2014
Reputacja: 9
Post: #23
RE: Ankieta
Jeżeli używasz jednej tekstury do dwóch wagonów to jak najbardziej da się dodać dwa takie wagony na mapę. Po prostu tworzysz dwa pliki, każdy z inną nazwą (powinien być to numer boczny) i w tym pliku zapisujesz numer wagonu, jeśli ma być generowany przez program.
(Jeśli chcesz żeby był taki jak na realnych wagonach to muszą być dwie różne tekstury z numerem, ale domyślam się że to Cię nie interesuje.)
Chodzi o pliki w data\trams\poland0000\twoje_miasto00\y_rok\ i pliki tekstowe.
Załóżmy, że ja mam wagony w poland0000\lodz000000\y2008 i są to t147a.txt i t147b.txt. Pod linijką 00000006ve0001 dopisuję 000000xxvt1111 gdzie xx to końcówka twojego UID a 1111 to nazwa pliku z teksturą. I w tym pliku wygląda to tak:
00000006ve0001
00000014vt0147
Na budę wagonu GT6 dałem swoją teksturę wagonu 147 i tej samej tekstury użyłem na człon B wagonu. Taka sama zasada jest w przypadku 105tki, tylko w pierwszej linijce wpisujesz inny numer, żeby wagony był faktycznie inne.
Mam nadzieję że wyczerpałem temat. Wink

[Obrazek: Admini_na_wycieczce.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-03-2016 10:12 przez kafar.)
19-03-2016 10:11
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
lukasn26 Offline
Mam kartę miejską na wszytkie linie :P
**

Liczba postów: 553
Dołączył: Jan 2014
Reputacja: 12
Post: #24
RE: Ankieta
A jak chcę zrobić w drugą stronę, czyli np. mam 105-tkę i chcę mieć z jednego modelu 2 różne wagony np. wagon 231+232?

[Obrazek: 90a9698b9335c73bgen.png]
https://www.facebook.com/profile.php?id=100011750463158
19-03-2016 10:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
kafar Offline
Kasownik KRG-4
*

Liczba postów: 327
Dołączył: Jan 2014
Reputacja: 9
Post: #25
RE: Ankieta
Tak samo jak odpisałem. Tylko zwróć uwagę czy chcesz mieć numer na teksturze, czy generowany przez symulator.

[Obrazek: Admini_na_wycieczce.jpg]
19-03-2016 12:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
lukasn26 Offline
Mam kartę miejską na wszytkie linie :P
**

Liczba postów: 553
Dołączył: Jan 2014
Reputacja: 12
Post: #26
RE: Ankieta
Na tex Smile To wtedy jak?

[Obrazek: 90a9698b9335c73bgen.png]
https://www.facebook.com/profile.php?id=100011750463158
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-03-2016 13:27 przez lukasn26.)
19-03-2016 13:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
kafar Offline
Kasownik KRG-4
*

Liczba postów: 327
Dołączył: Jan 2014
Reputacja: 9
Post: #27
RE: Ankieta
To wtedy robisz dwa pliki z tramwajem i w jednym robisz, załóżmy, 000000xxvt0231 a w drugim 000000xxvt0232.

[Obrazek: Admini_na_wycieczce.jpg]
19-03-2016 14:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
lukasn26 Offline
Mam kartę miejską na wszytkie linie :P
**

Liczba postów: 553
Dołączył: Jan 2014
Reputacja: 12
Post: #28
RE: Ankieta
Aha, dzięki Tongue

[Obrazek: 90a9698b9335c73bgen.png]
https://www.facebook.com/profile.php?id=100011750463158
19-03-2016 20:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
elot360 Offline
Użytkownik chory na głowę
*

Liczba postów: 188
Dołączył: Feb 2015
Reputacja: 5
Post: #29
RE: Ankieta
Tylko że właśnie chcę dwóch różnych tekstur na jeden model tramwaju, a w różnych "launcherach" te tekstury są inne ale linijki do nich i ich nazwy są dokładnie takie same.
20-03-2016 12:03
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
lukasn26 Offline
Mam kartę miejską na wszytkie linie :P
**

Liczba postów: 553
Dołączył: Jan 2014
Reputacja: 12
Post: #30
RE: Ankieta
(19-03-2016 14:28)kafar napisał(a):  To wtedy robisz dwa pliki z tramwajem i w jednym robisz, załóżmy, 000000xxvt0231 a w drugim 000000xxvt0232.

[Obrazek: 90a9698b9335c73bgen.png]
https://www.facebook.com/profile.php?id=100011750463158
20-03-2016 12:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 




Advanced Tram Simulator | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS