Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tramwaje e1+c3 i Konstal 102Na
Autor Wiadomość
and9444 Offline
Pasażer
*

Liczba postów: 47
Dołączył: Jan 2014
Reputacja: 0
Post: #31
RE: Tramwaje e1+c3 i Konstal 102Na
O tych kablach. Tak się to chyba nazywa.
Chodzi o ten kabel, co ma Konstal 105Na po wciśnięciu klawisza y.
Czy jest jakiś kod na dodawanie tych kabli sprzęgających wagony? (przycisk u)?

(06-02-2014 16:42)kafar napisał(a):  Nie ma repaintu 102Na bo nie ma jego modelu jeszcze.
Od wysokiego napięcia są kable na dachu. O jakich gniazdach mowa?

A do Bombardiera NGT 6 jest może model? Niecierpliwie czekam na ten wagon. Przypuszczam, że możnaby wykorzystać symulator NGT6.

Mówiąc szczerze, Bombardier NGT8 to chyba najbardziej designerski tramwaj w Polsce. Moim zdaniem Pesa Swing wypada przy nim blado. Poza tym, nie chciałbym być uzytkownikiem warszawskiej komunikacji tramwajowej, bo ruszają miejsca tak, że się zabić można.
Natomiast, chciałem jeszcze dodać, że po Krakowie obecnie nie jeżdzą żadne wagony typu Gt6, tylko wiedeńskie Rotaxy E1 + c3. Zdaje się, że ten skład bazuje na wagonach GT6 + B4. Porażką natomiast sa wąskie wagony EU8N. Dziadostwo jakiego świat nie widział.
Czy ktoś nie wie, dlaczego zdecydowano się na ogłoszenie przetargu na tramwaje dla krk lini 4 i 24, a nie budowę kolejnych wagonów 405N-Kr w Protramie?

Prosze mi powiedzieć, dlaczego w Wawie żadne skałd 105Na nie używa kabla wysokiego napięcia pomiędzy wagonami. Czy to nie jest większe zużycie prądu? Przypuszczam, że wówczas każdy pantograf pobiera energię dla wagonu, na którym jest zamontowany. W Krakowie jździ bodajże jeden tak zapięty skład. Czórki mają pierwszy wagon bez kabla, a 2 i 3 już jako jeden, pod względem poboru prądu skład. Może lepiej powiedzieć "zespół trakcyjny". Nie wiem, ponieważ nie znam się na tym. Lepiej orientuję się w zasadzie działania maszyn do pisania, telefonów RWT Tulipan i innych urządzeń nietypowych dla współczesnych czasów.

Notabene ja bym zezłomował 105, a nie 102Na lub akwaria na złom, a Norymbergi by zostały. Przecież te 105Na to jakaś porażka. Zardzewiałe, psują się prawie bezprzerwy. Natomiast NGT6 mają skłonność do wypadania z krakowskich szyn. Nie widziałem jeszcze zepsutego NGT6, NGT8 lub N8S.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-02-2014 22:40 przez and9444.)
06-02-2014 22:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Tramwaje e1+c3 i Konstal 102Na - and9444 - 06-02-2014 22:27



Advanced Tram Simulator | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS