Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wielokąty w OBJ i ESO
Autor Wiadomość
Ra_ Offline
Budowniczy
*

Liczba postów: 90
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 7
Post: #1
Wielokąty w OBJ i ESO
1. Czy w OBJ do konwersji na ESO można użyć wielokątów (w tym wklęsłych) i czy w takim przypadku zostaną prawidłowo przetworzone i podzielone odpowiednio na trójkąty? Czy może lepiej dzielić to na trójkąty we własnym zakresie?
2. Zapewne powtarzanie pierwszego punktu na końcu wielokąta nie będzie miało sensu?
3. Czy jeśli nie dorzucę normalnych, to się policzą?

Rainsted — najnowsze informacje
Własna masarnia — projekt technologiczny masarni
12-12-2018 19:45
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Wielokąty w OBJ i ESO - Ra_ - 12-12-2018 19:45
RE: Wielokąty w OBJ i ESO - Edward - 13-12-2018, 21:07
RE: Wielokąty w OBJ i ESO - Ra_ - 14-12-2018, 03:57
RE: Wielokąty w OBJ i ESO - Edward - 14-12-2018, 07:39



Advanced Tram Simulator | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS