Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CityGML - bryły budynków
Autor Wiadomość
Ra_ Offline
Budowniczy
*

Liczba postów: 91
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 7
Post: #17
RE: CityGML - bryły budynków
Jakoś mi się udało zrobić ESO po przepuszczeniu przez 3D Builder. Niby program M$, a wstawia Unixowe końce linii, czego konwerter nie trawi. Jako punkt zerowy bryły przyjąłem pierwszy punkt fundamentu CityGML, ów skrajny punkt przeliczyłem do torów ATS i wpisałem w budynki.dat pod pozycją 103 oraz dopisałem do structures.txt Gdańska. Musiałem dodać 180° do obrotu (łącznie 181.61°). Koszmar jakiś z tymi budynkami. I nie wiem, skąd się ta dziura w modelu wzięła, w 3D Builder wyglądało dobrze.

No i jak teraz kolejne 4000+ obiektów przerobić? Przydała by się jakaś techniczna tekstura, żeby choć ściany były szare, a dachy brązowe.


Załączone pliki Miniatury
   

Rainsted — najnowsze informacje
Własna masarnia — projekt technologiczny masarni
18-05-2019 19:19
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
CityGML - bryły budynków - Ra_ - 04-09-2018, 02:35
RE: CityGML - bryły budynków - Ra_ - 20-09-2018, 16:11
RE: CityGML - bryły budynków - Ra_ - 19-11-2018, 09:52
RE: CityGML - bryły budynków - Ra_ - 19-11-2018, 23:46
RE: CityGML - bryły budynków - Ra_ - 20-11-2018, 11:04
RE: CityGML - bryły budynków - Ra_ - 03-04-2019, 01:40
RE: CityGML - bryły budynków - Ra_ - 14-05-2019, 20:34
RE: CityGML - bryły budynków - Ra_ - 18-05-2019, 08:41
RE: CityGML - bryły budynków - Ra_ - 18-05-2019, 11:00
RE: CityGML - bryły budynków - Ra_ - 18-05-2019 19:19



Advanced Tram Simulator | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS