Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przerobienie dekodera
Autor Wiadomość
Ra_ Offline
Budowniczy
*

Liczba postów: 91
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 7
Post: #6
RE: Przerobienie dekodera
Skupiać się nie chcę, ale jeśli komuś by się chciało poprogramować dekodery na sceneriach celem uruchomienia wielu linii jednocześnie (w tym np. zjazdu z dowolnego miejsca do zajezdni), to dałbym radę przygotować te kilkanaście bajtów kodu maszynowego, które byłyby potrzebne do obsłużenia tego. Flagi dekodera można by trzymać w kilku miejscach, w tym również w typie (np. można założyć że każda wartość różna od 0, 1 i 2 to jest dekoder), ale jest też również dużo miejsca w innych bajtach (np. nieużywany chyba stan drugiej zwrotnicy).

W Rainsted jestem nadal na etapie określania jakie obiekty będą potrzebne oraz geometrii i powiązań (np. do dopracowania są ściany lasów z przyklejaniem do terenu, a do zrobienia prawie od zera łuki koszowe). Interfejs jest kwestią drugorzędną. Na razie poprawiam scenerię — muszę posiedzieć nad profilami pionowymi i optymalizacją łączenia z trójkątami terenu, a potem chciałbym zrobić słupy z regulowanym miejscem zawieszenia drutu.

Rainsted — najnowsze informacje
Własna masarnia — projekt technologiczny masarni
26-02-2016 20:58
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Przerobienie dekodera - Ra_ - 26-02-2016, 08:28
RE: Przerobienie dekodera - Ra_ - 26-02-2016, 10:47
RE: Przerobienie dekodera - Edward - 26-02-2016, 20:33
RE: Przerobienie dekodera - elot360 - 26-02-2016, 20:49
RE: Przerobienie dekodera - lukasn26 - 26-02-2016, 20:57
RE: Przerobienie dekodera - Ra_ - 26-02-2016 20:58



Advanced Tram Simulator | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS