![]() |
Pług 301 Elbląg - Wersja do druku +- ATS Forum - Advanced Tram Simulator (http://d6team.com/atsforum) +-- Dział: Dział deweloperski (/forumdisplay.php?fid=36) +--- Dział: Publikacja prac w toku celem konsultacji. (/forumdisplay.php?fid=37) +--- Wątek: Pług 301 Elbląg (/showthread.php?tid=186) |
Pług 301 Elbląg - Edward - 25-10-2015 01:27 W wolnych chwilach zacząłem robić pług wirnikowy nr 301 z Elbląga. Konstrukcja chyba jedyna w swoim rodzaju. RE: Pług 301 Elbląg - lukasn26 - 25-10-2015 07:04 Fajny ![]() ![]() RE: Pług 301 Elbląg - GOPdriver - 26-10-2015 07:01 Niezle, tylko dowalilbym wiecej poly na obudowe wirnika, bo taki troche kwadratowy jest. W czym modelujesz? RE: Pług 301 Elbląg - kafar - 26-10-2015 19:31 "dowalilbym wiecej poly" Ciekawe czy Twój komputer powie to samo ![]() RE: Pług 301 Elbląg - GOPdriver - 26-10-2015 19:53 kafar tak dokladnie(komp mi ciagnie GTA IV w Ultra detalach 35fps), nie wiem jak z wydajnascia ATS2, ale w maszynie spokojnie mozna sypac poly ile wlezie. RE: Pług 301 Elbląg - Edward - 26-10-2015 21:00 To nie jest problem ilości trójkątów - akurat kilka więcej nie ma znaczenia, po prostu ta blacha jest tak dziwnie zagięta i dospawana z lekkimi zagięciami. Mogę zaokrąglić normalnymi i może z przodu dodać więcej, ale dalej po prostu są takie zagięcia. RE: Pług 301 Elbląg - GOPdriver - 26-10-2015 21:20 Dzieki za odpowiedz, chodzilo mi glownie o ten tyl. EDIT: A w czym modelujesz? RE: Pług 301 Elbląg - Edward - 26-10-2015 23:38 Zaokrągliłem trochę. Zrobiłem też skos pługu. I dalej poprawiłem proporcje. Edytuję w jakimś kilkunastoletnim modelrze LW. Ale to dlatego że się jeszcze na Amidze do niego przyzwyczaiłem i nie mogę sobie wyobrazić że w czymś można lepiej modelować (kilka razy uczyłem się modelować w Blenderze i krzywym studio, to ostatnie powinno dostać nagrodę za najbardziej bezsensowny interface). Choć to pewnie tylko kwestia przyzwyczajenia. |