ATS Forum - Advanced Tram Simulator
Pług 301 Elbląg - Wersja do druku

+- ATS Forum - Advanced Tram Simulator (http://d6team.com/atsforum)
+-- Dział: Dział deweloperski (/forumdisplay.php?fid=36)
+--- Dział: Publikacja prac w toku celem konsultacji. (/forumdisplay.php?fid=37)
+--- Wątek: Pług 301 Elbląg (/showthread.php?tid=186)



Pług 301 Elbląg - Edward - 25-10-2015 01:27

W wolnych chwilach zacząłem robić pług wirnikowy nr 301 z Elbląga. Konstrukcja chyba jedyna w swoim rodzaju.


RE: Pług 301 Elbląg - lukasn26 - 25-10-2015 07:04

Fajny Wink Czyli będzie co odśnoeżać Wink


RE: Pług 301 Elbląg - GOPdriver - 26-10-2015 07:01

Niezle, tylko dowalilbym wiecej poly na obudowe wirnika, bo taki troche kwadratowy jest. W czym modelujesz?


RE: Pług 301 Elbląg - kafar - 26-10-2015 19:31

"dowalilbym wiecej poly"

Ciekawe czy Twój komputer powie to samo Wink


RE: Pług 301 Elbląg - GOPdriver - 26-10-2015 19:53

kafar tak dokladnie(komp mi ciagnie GTA IV w Ultra detalach 35fps), nie wiem jak z wydajnascia ATS2, ale w maszynie spokojnie mozna sypac poly ile wlezie.


RE: Pług 301 Elbląg - Edward - 26-10-2015 21:00

To nie jest problem ilości trójkątów - akurat kilka więcej nie ma znaczenia, po prostu ta blacha jest tak dziwnie zagięta i dospawana z lekkimi zagięciami. Mogę zaokrąglić normalnymi i może z przodu dodać więcej, ale dalej po prostu są takie zagięcia.


RE: Pług 301 Elbląg - GOPdriver - 26-10-2015 21:20

Dzieki za odpowiedz, chodzilo mi glownie o ten tyl.
EDIT: A w czym modelujesz?


RE: Pług 301 Elbląg - Edward - 26-10-2015 23:38

Zaokrągliłem trochę. Zrobiłem też skos pługu. I dalej poprawiłem proporcje.
Edytuję w jakimś kilkunastoletnim modelrze LW. Ale to dlatego że się jeszcze na Amidze do niego przyzwyczaiłem i nie mogę sobie wyobrazić że w czymś można lepiej modelować (kilka razy uczyłem się modelować w Blenderze i krzywym studio, to ostatnie powinno dostać nagrodę za najbardziej bezsensowny interface). Choć to pewnie tylko kwestia przyzwyczajenia.