Łączenie ze sobą wszystkich typów tramwajów. - Wersja do druku +- ATS Forum - Advanced Tram Simulator (http://d6team.com/atsforum) +-- Dział: Programy (/forumdisplay.php?fid=1) +--- Dział: Pomoc doraźna (/forumdisplay.php?fid=41) +--- Wątek: Łączenie ze sobą wszystkich typów tramwajów. (/showthread.php?tid=174) |
Łączenie ze sobą wszystkich typów tramwajów. - patryk14 - 20-07-2015 17:49 Jak złączyć ze sobą różne typy tramwajów np. gt6 z 105Na tak aby był nie tylko sprzęg ale także barierka ochronna, kabel wysokiego napięcia, 2 przewody elektryczne? RE: Łączenie ze sobą wszystkich typów tramwajów. - lukasn26 - 20-07-2015 18:44 Nie da się. GT6 nie ma złączy barierki ochronnej, 2 kabli elektrycznych i kabla wys. napięcia. To tak jak byś chciał do 2 N-ek podłączyć kabel wys. napięcia. Nie mają złączy więc ich nie podłączysz. RE: Łączenie ze sobą wszystkich typów tramwajów. - patryk14 - 20-07-2015 20:01 A da się te złącze jakoś wykombinować? RE: Łączenie ze sobą wszystkich typów tramwajów. - lukasn26 - 20-07-2015 21:31 Jedź do swojego MZK, może Ci zrobią A tak na serio to nie wiem, niech się wypowie ktoś kto programował dla danego wozu dane złącza lub cuś takiego. RE: Łączenie ze sobą wszystkich typów tramwajów. - kafar - 21-07-2015 18:04 W symulatorze takie złącza nie zostały odwzorowane, ponieważ nie są używane w realistycznym świecie. Nie ukratnia się GT6 z 805/105tką, Nki z przegubem, itd. Jedyne możliwe połączenia to te za pomocą sprzęgu, chociaż w helmutach to nie jest takie oczywiste jak w Konstalach. RE: Łączenie ze sobą wszystkich typów tramwajów. - Helmutek - 21-07-2015 18:34 Wracając do pierwszych postów można to widocznie zauważyć, że helmuty można podłączyć tylko sprzęgiem. A nawet gdyby tak było to powiedz mi jak by to wyglądało, bo ja sobie tego jakoś nie wyobrażam xD RE: Łączenie ze sobą wszystkich typów tramwajów. - krzychu - 23-07-2015 13:35 Ale za to można połączyć np. stopiąŧkę z drezyną ręczną przeźroczystym sprzęgiem RE: Łączenie ze sobą wszystkich typów tramwajów. - kafar - 23-07-2015 21:06 W helmutach które były ukratniane (np GT6 + B4 lub GT6 + B6) był specjalny sprzęg Scharfenberga, w którym był zarówno uchwyt do łączenia wagonów mechanicznie jak i elektrycznie Nie wiem czy w Szczecinie nie są te sprzęgi używane w Tatrach. Natomiast helmuty łączy się z 805tką za pomocą "przejściówki", którą wkłada się w odbojnik na zderzaku. Takie coś stosuje się u nas w Łodzi. Inaczej nie byłoby możliwe holowanie wagonów. |